sobota, 13 maja 2017

KPN czyli Klub Piosenki Niebanalnej cz.1

Crystal Gayle - don't it make my brown eyes blue

Nie wiem, kiedy byłam taka smutna
Nie wiem, co cię napadło
Znalazłeś sobie kogoś nowego
Proszę, nie czyń moich brązowych oczu sinymi od płaczu

Mam się czuć dobrze, kiedy odszedłeś?
Przez całą noc po prostu beczę, mówię, że to nieprawda
Proszę, nie czyń moich brązowych oczu sinymi od płaczu 

Nie wyjawiaj mi żadnych tajemnic, mów mi kłamstwa
Nie podawaj żadnych przyczyn, wolę jakieś wymówki
Powiedz mi, że mnie kochasz, i nie pozwól mi płakać
Powiedz cokolwiek, ale nie mów żegnaj

Nie miałam zamiaru źle cię traktować
Nie wiedziałam po prostu, co (za skarb) mam,
Ale teraz, kochanie, już wiem
I proszę, nie czyń moich brązowych oczu,
Nie czyń moich brązowych oczu,
Nie czyń moich brązowych oczu sinymi od płaczu

Nie czyń moich brązowych oczu,
Nie czyń moich brązowych oczu,
Nie czyń moich brązowych oczu sinymi od płaczu
Nie czyń moich brązowych oczu,
Nie czyń moich brązowych oczu,
Nie czyń moich brązowych oczu sinymi od płaczu

Alan Jackson - Remember When


Pamiętasz kiedy byłem młody, ty byłaś też?
Czas stał w miejscu, a miłość była wszystkim co znaliśmy
Byłaś moją pierwszą, jak ja dla Ciebie
Kochaliśmy się, a potem płakałaś 
Pamiętasz kiedy...

Pamiętasz kiedy składaliśmy przysięgę?
I udowodniliśmy sobie, że jest szczera.
Oddaliśmy sobie serca, wystartowaliśmy pomimo trudności
Żyliśmy i uczyliśmy się życia na zakrętach
Była radość, były cierpienia
Pamiętasz kiedy...

Pamiętasz gdy starzy umierali, a na świat przychodzili nowi?
Życie się zmieniło, zdemontowało, przearanżowało
Pogodziliśmy się, rozstaliśmy,
Łamiąc sobie nawzajem serca
Pamiętasz kiedy...

Pamiętasz kiedy dźwięk małych stóp 
był muzyką 
Do której tańczyliśmy z tydzień po tygodniu?
Sprowadziliśmy miłość na nowo, znaleźliśmy zaufanie
Przyrzekliśmy, że nigdy się nie poddamy
Pamiętasz kiedy...

Pamiętasz kiedy trzydziestka wydawała się starością?
Teraz spoglądając w przeszłość, to tylko kamień milowy.
Do tego gdzie jesteśmy, 
Tego gdzie byliśmy
Powiedzieliśmy sobie, że niczego byśmy nie zmienili.
Pamiętasz kiedy...

Pamiętasz kiedy mówiliśmy że na starość,
Kiedy dzieci dorosną i się wyprowadzą
Nie będziemy smutni, będziemy szczęśliwi
Z całego życia które mieliśmy
Będziemy pamiętać kiedy...


Don Williams - You're my best friend

 Umieściłaś złoto na moim palcu
wniosłaś miłość jakiej nigdy nie znałem
dałaś życie dla naszych dzieci
i powód dla którego idę na przód

Jesteś moim chlebem, gdy jestem głodny
jesteś moim schronieniem gdy wieje wietrzysko
jesteś moją kotwicą w podwodnym życiu
ale przede wszystkim jesteś moim najlepszym przyjacielem
kiedy potrzebuje nadziei i inspiracji
zawsze jesteś silna gdy jestem zmęczony i skonany
i mógłbym wymieniać tak jeszcze więcej...
wciąż jesteś tym czego potrzebuje

Jesteś moim chlebem, gdy jestem głodny
jesteś moim schronieniem gdy wieje wietrzysko
jesteś moją kotwicą w podwodnym życiu
ale przede wszystkim jesteś moim najlepszym przyjacielem

Jesteś moim chlebem, gdy jestem głodny
jesteś moim schronieniem gdy wieje wietrzysko
jesteś moją kotwicą w podwodnym życiu
ale przede wszystkim jesteś moim najlepszym przyjacielem


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz