środa, 9 grudnia 2015

Have a nice day


Bon Jovi - "Have a nice day"

 

"Fajny film wczoraj widziałem.
Masz, a momenty były?"
Tak zaczynały się wszystkie recenzje filmowe w kultowej audycji "60 minut na godzinę" Wczoraj późnym wieczorem zobaczyłem obraz "Win win" (Wszyscy wygrywają). Piosenka Bon Jovi "Have a nice day" została wykorzystana w tym filmie. Sporo w nim energetycznych utworów ale mnie najbardziej przypadła do gustu ballada "Think you can wait". Momentów filmie brak, co jest teraz rzadkością. Nie jest to wielka produkcja ale zobaczyłem ją z przyjemnością, bo nie tylko ma zapewnić nam miłe spędzenie czasu ale zawiera również przesłanie - pieniądze to nie wszystko, chociaż trudno bez nich żyć. Posłuchajcie piosenki a przy okazji zobaczcie również film. Recenzenci nazywają tę produkcję komedią, dramatem czy filmem obyczajowym. Ja doszukałem się tam również elementów science fiction, bo biedny prawnik rezygnuje ze stałego dochodu z tytułu opieki nad staruszkiem i musi wieczorami dorabiać jako barman. Ale to w Ameryce się dzieje...
A ja tam doszukałem się czegoś innego.
The National - Think you can wait  
Zespól The National brzmi ciekawie. Istnieje już od 14 lat. W 2009 roku można było go zobaczyć na Off Festival w Mysłowicach. Nagrał do tej pory 6 albumów studyjnych,1 koncertowy oraz dvd. Poniżej kilka innych nagrań grupy.

The National - Demons

The Naional - Sea of love
 

The National - It never happened

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz