piątek, 21 sierpnia 2015

Leonard Cohen tribute concert



Płaćmy abonament - to nasz obowiązek wobec ojczyzny. Od powszechnej służby wojskowej się wymigałem więc przynajmniej w ten sposób wypełniam swoją powinność. Niestety na płaceniu się kończy, bo oglądanie nie jest obowiązkowe. Kiedyś zdarzyło mi się to zrobić późnym wieczorem i trafiłem na rewelacyjny film. „I’m your man” Liana Lunsona z 2005 roku o życiu i karierze Leonarda Cohena. Reżyser wykorzystał w nim program poświęcony piosenkarzowi "Came So Far for Beauty" wystawiony w Sydney Opera House  Piosenki Leonarda Cohena śpiewali mało mi znani wykonawcy ale robili to tak urokliwie, że zasypiałem w cudownym nastroju. Całość dopełniały wspomnienia samego mistrza. Nazajutrz próbowałem zrozumieć dlaczego tak późno, ale jedynym racjonalnym wyjaśnieniem były moje kłopoty z zasypianiem. Tylko skąd oni o tym wiedzieli? Długo szukałem aż w końcu znalazłem fragmenty tego koncertu. Coś dołożyłem od siebie. Warto zobaczyć. Kochajmy TVP!


Perla Battalia i Julie Christiensen

BETH ORTON

Teddy Thompson - Tonight Will Be Fine




Antony - If It Be Your Will


Rufus Wainwright - with Joan Wasser and Martha Wainwright



 

Bird on a wire-Perla Batalla

 


Martha Wainwright




Rufus Wainwright

Jarvis Cocker

Handsome Family

U2 & Leonard Cohen Tower of Song




Wiem kogo bym zaprosił będąc reżyserem koncertu
 
Sting & The Chieftains
 

The Webb Sisters

Leonard Cohen
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz