czwartek, 23 lipca 2015

Spod samiuśkich Tater (Andrzej Brandstatter i przyjaciele)


Piosenkę "Oj szalała, szalała" znają chyba wszyscy. To największy przebój grupy Krywań, zespołu który wykonuje muzykę folk. Zespół powstał 40 lat temu w Zakopanem przy Domu Kultury Jutrzenka. Jednym z jego wieloletnich członków był Andrzej Brandstatter. Dziś już nie występuje z zespołem (czas biegnie nieubłaganie), ale kilka lat temu nagrał płytę, która zrobiła na mnie wielkie wrażenie. Wspaniałe aranżacje, świetni instrumentaliści, perfekcyjne brzmienie a przy tym piękny góralski zaśpiew wokalistów. Moim zdaniem najlepsza płyta łącząca folk i współczesną muzykę rozrywkową jaką wydano w Polsce.  Gorąco polecam. Kontakt z autorem przez allegro bądź stronę internetową.

 Nad Tatrami

Moje pocieszenie



Zalubić Słowaka

Chodziła dolinom

Pod Hawraniem

Na wojaka wzieni miłego

Swarna

 

Moja uroda

 

Dlo sobie pisani





A na deser wersja koncertowa

Moje pocieszenie

 

     











 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz